اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

والدین نگران سلامت دانش‌آموزان نباشند/ اجرای طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پایش سلامت در مدارس، گفت: والدین نگران سلامت فرزندان خود نباشند.

والدین نگران سلامت دانش‌آموزان نباشند/ اجرای طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس

کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به آغاز فعالیت مدارس پس از حدود ۳ ماه تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: از ابتدای این هفته تمامی مدارس و آموزشگاه‌های ما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به طور کامل و دقیق در تمامی مدارس ما اجرایی شده است، افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا، مدارس کل کشور از شنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه به ‌منظور رفع اشکالات درسی دانش‌آموزان و ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزانی که به هر دلیلی امکان استفاده از فضای مجازی را نداشته‌اند، بازگشایی شده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه طرح پایش سلامت در مدارس گنبدکاووس به صورت کامل اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته در سطح مدارس شهرستان تمامی موارد بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی در مدارس اجرایی شده و مشکلی در هیچ کدام از مدارس مشاهده نشده است.

نظرنژاد با بیان اینکه حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس اجباری نیست و تنها برای رفع اشکال خواهد بود، ادامه داد: اما این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهم که همکارانم از هیچ تلاشی برای سالم سازی محیط و حفظ سلامت دانش آموزان دریغ نخواهند کرد و جای هیچ نگرانی برای خانواده‌ها نخواهد بود.

وی از تداوم بازرسی و پایش‌ها تا پایان سال تحصیلی به صورت مرتب و پیوسته خبر داد و تصریح کرد: در حوزه سلامت دانش‌آموزان ذره‌ای مماشات نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را در این راستا با راه‌اندازی گشت‌های سلامت به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول